Brezplačna dostava za nakupe nad 40€
Hitro in varno plačilo – Nakupujte brez skrbi
30-dnevno enostavno vračilo brez zapletov
Brezplačna dostava za nakupe nad 40€
Hitro in varno plačilo – Nakupujte brez skrbi
30-dnevno enostavno vračilo brez zapletov
Brezplačna dostava za nakupe nad 40€
Hitro in varno plačilo – Nakupujte brez skrbi
30-dnevno enostavno vračilo brez zapletov
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v primerih:
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun.
Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato je predvidena (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo po tem, ko artikel prevzamete:
Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnikova pravica do odstopa, določena v 43.č členu Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), ni absolutna in neomejena, pač pa ima potrošnik možnost premisleka in odstopa od pogodbe v 14 dneh od prejema blaga oziroma od seznanitve s pravico do odstopa od pogodbe. Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejeto blago neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na pokušnjo, kjer je preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega (npr. nakup in uporaba televizorja za čas nogometnega prvenstva ali nakup in uporaba fotoaparata za čas načrtovanega potovanja, ipd.), je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.
Potrošnik lahko v primeru, da je prejel poškodovano blago ali napačno vrsto blaga v primerjavi z naročenim (npr. napačna dolžina, barva, teža, količina), reklamira blago v roku osmih (8) dni od prevzema paketa tako, da pošlje izpolnjen obrazec za vračilo blaga, ki je na voljo na povezavi obrazec za vračilo ali zamenjavo izdelka skupaj z originalnim računom, na naslov spodaj
Naslov:
Denis Andersen s.p.
Krožna cesta 10
6000 Koper
V primeru reklamacije, lahko potrošnik, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo izdelka, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si ponudnik pridržuje pravico da za čas, ko je potrošnik blago uporabljal obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku za kolikor se je v času uporabe in zaradi uporabe izdelku zmanjšala tržna vrednost. Izdelki, ki jih vračate naj bodo nerabljeni, nepoškodovani oziroma takšni kot ste jih prejeli ter v originalni embalaži in z vsemi prejetimi dodatki, sicer vam bomo v primeru vašega vračila izdelka obračunali ustrezno odškodnino katera bo natančno določena po pregledu vrnjenega izdelka in evidentirana v zapisniku. V primeru napačno poslanega izdelka s strani ponudnika, strošek poštnine vračanja napačno poslanega izdelka krije ponudnik.
Pri vračilu obvezno priložite račun in obrazec za vračilo blaga. Če nam boste poslali izdelek brez računa in pravilno izpolnjenega obrazca za vračilo blaga, vas bomo z e-pošto zaprosili za manjkajočo dokumentacijo. Prosimo, da upoštevate, da kot datum prejema izdelka šteje datum, ko prejmemo izdelek in celotno zahtevano dokumentacijo. V primerih, ko zahtevane dokumentacije ne boste dostavili v roku 8 dni po oddaji našega obvestila, vam bomo izdelek na vaše stroške vrnili. Upravičenost vaše reklamacije bomo preverili ter vas v roku osmih (8) dni obvestili o izsledku postopka.
Napaka je stvarna kadar:
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Uveljavljanje stvarne napake Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Definicije
Potrošnik: po ZVPot-F je potrošnik fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.
No account yet?
Create an Account